Zdalne wsparcie


Jeśli masz problem z instalacją, konfigurowaniem, bądź poprawnym działaniem oprogramowania lub sterowników twój problem pomożemy rozwiązać Ci zdalnie. W większości tych przypadków nie trzeba odsyłać komputera do serwisu lub wzywać specjalisty, co będzie kosztować dość drogo i trwało długo. Tego typu problemy można rozwiązać tanio i szybko posiadając jedynie dostęp do internetu.

Bezpieczeństwo
Wszystkie czynności wykonywane  zdalnie są widoczne na ekranie komputera, dzięki czemu widzimy gdzie i jak informatyk porusza się po naszym komputerze.

Jak to działa ?
Informatyk łączy się zdalnie z naszym komputerem za pomocą oprogramowania Any Desk i rozwiązuje nasz problem.

Co należy do użytkownika ?
Prosimy o przygotowanie opisu problemu a w szczególności:

  • nazwa programu
  • opis problemu (czyli opis w jakich przypadkach powstaje błąd, lub z czym nie możemy sobie poradzić).
  • nazwa urządzenia (przy instalacji sterownika)

Jeśli to jednak sprawia trudność nasz informatyk o wszystko dokładnie wypyta.

Pobierz oprogramowanie
Należy pobrać oprogramowanie Any Desk i je uruchomić nasz informatyk dzięki temu połączy się z Państwa komputerem.

Podaj numer sesj
Po uruchomieniu programu należy podać numer sesji. Pokazany on jest w tej formie 123 456 789
 

Pliki do pobrania:

exe AnyDesk